A władze województwa zrobiły z władz Głuszycy a przede wszystkim z mieszkańców .... Jak obiecali największe muldy pościnać na drodze wojewódzkiej (tj Sienkiewicza)tak tez zrobiły- no nie do końca. Tyle, że teraz oprócz muld jest jeszcze tarka. A my dalej słuchamy jeszcze większy hałas samochodów.
11 milionów złotych ma kosztować w przyszłym roku kampania promocyjna Dolnego Śląska. Projekt zakłada kampanię promocyjną potencjału turystycznego Dolnego Śląska opartą na budowie wyrazistego wizerunku marki regionu.
Celem planowanej kampanii będzie wykreowanie silnej marki Dolny Śląsk, utrwalenie pozytywnego jej odbioru, a także trwałej przewagi konkurencyjnej nie tylko w Polsce, ale także za granicą. W konsekwencji zaplanowanych działań oczekiwaną korzyścią jest wzrost dochodów z branży turystycznej w perspektywie najbliższych lat. W ramach kampanii przewidziane są takie działania promujące region, które zbudują jak najszerszy zasięg w Polsce i w wybranych regionach Europy. Główne działania mają być skupione na emisji spotu w telewizji. Spot reklamowy będzie emitowany, w ogólnopolskich stacjach tv o szerokim zasięgu ( np. Polsat, TVN, TVP1, TVP2 ) oraz w stacjach niszowych, skierowanych do wybranych grup docelowych (Discovery Chanel, TVN24, TVN Meteo, Polsat Sport, Euro Sport, TVN Style ), a także w kinach przed wybranymi premierami kinowymi, stanowiącymi dobrą korelację wizerunkową z emitowanym przez województwo spotem.
Dolny Śląsk zabytki
Oprócz kampanii telewizyjnej realizowane będą działania na nośnikach zewnętrznych typu outdoor - ma ona na celu wsparcie spotu telewizyjnego i poszerzenie budowania zasięgu kampanii. Ta część kampanii będzie prowadzona w największych polskich miastach takich jak: Warszawa, Kraków, Łódź, Trójmiasto, Katowice, Szczecin i Poznań. Wśród głównych narzędzi promocyjnych tej części kampanii najważniejsze będą citilighty i megaboardy. Bardzo istotne jest, by kampania promocyjna dotarła do możliwie największej grupy odbiorców. Dlatego dodatkowym wsparciem będą działania w Internecie - zarówno jeśli chodzi o rynek Polski jak i rynki zagraniczne: Niemcy, Słowacja, Czechy, Włochy. Dodatkowym wsparciem całej kampanii wizerunkowej będzie produkcja materiałów promocyjnych, które będą dystrybuowane podczas imprez odbywających się na terenie województwa dolnośląskiego. Materiały te zostaną zaprojektowane i wyprodukowane w oparciu o wizerunek marki regionu, który oparty będzie na koncepcji związanej z odkrywaniem tajemnic Dolnego Śląska. Celem ogólnym projektu jest wykreowanie jednolitego wizerunku marki, jako regionu tajemniczego, w którym tak wiele jest jeszcze do odkrycia zarówno w sferze turystycznej jak i kulturowej. Ów klimat tajemniczości kryje się właściwie w każdej dziedzinie życia mogącej być przedmiotem kreowania wizerunku regionu, w którym istnieje niespotykana nigdzie różnorodność: ogromne bogactwo środowiska naturalnego, turystyki, zabytków, kopalin, małych i średnich miast o wielkiej historii, z ciekawymi wydarzeniami kulturalnymi oraz legendami. Projekt ma na celu wzmocnić świadomości marki wśród jak najszerszej grupie docelowej. Pozwoli to na wejście marki regionu na wyższy poziom marketingowy. Na tym poziomie marka Dolny Śląsk będzie już miała swoją tożsamość i region będzie mógł być jednoznacznie kojarzony z wyjątkowością mającą swoje źródło w eksplorowaniu tajemnic i bogatą ofertą turystyczno-kulturową. Celem szczegółowym jest także kontynuacja wcześniej przeprowadzonej kampanii produktów turystycznych Dolnego Śląska. Kampania rozpoczęła kształtowanie wizerunku regionu i w chwili obecnej niezbędna jest kontynuacja tego procesu. 70% wartości kampanii pokryte będą z funduszy unijnych.
Karpacz to wyjątkowe miejsce, które z pewnością zachwyci osoby w dojrzałym wieku poszukujące relaksu i odrobiny przygody. Położone w malowniczym otoczeniu Karkonoszy, oferuje nie tylko piękne widoki, ale także wiele możliwości aktywnego spędzania czasu. Warto rozważyć wizytę w okresach wiosennych lub jesiennych, gdy miasto staje się oazą spokoju. W tych miesiącach można w pełni cieszyć się jego urokami, unikając tłumów turystów i zgiełku sezonowego. Odkrywanie Karpacza w tak sprzyjających warunkach daje szansę na delektowanie się niepowtarzalnym klimatem regionu oraz jego bogactwem przyrodniczym.
czytaj więcejW sobotę, 28 września w Muzeum Inżynierii i Techniki Motoryzacji w Głuszycy, można było podziwiać zabytkowe pojazdy z całego świata. Te motoryzacyjne cuda, niektóre liczące prawie 100 lat, zjechały do naszego miasta, aby zachwycić mieszkańców i przyjezdnych. Wśród eksponatów pojawiły się legendarne modele, takie jak Opel 12 LG z 1933 roku, Citroën 7 UA z 1935 roku czy Fiat 124 Sport Coupé – pojazdy, które nie tylko imponowały swoim wyglądem, ale także techniczną perfekcją.
czytaj więcejW dniu 28.09.2024r. (sobota) godzina 14:00 w Hali im. Mariana Koczwary ul. Sudecka 42 w Jeleniej Górze, Klub Sportowy Sudety Jelenia Góra rozegra pod hasłem "Mecz charytatywny dla powodzian" mecz koszykówki z drużyną ekstraklasy Stalą Ostrów Wielkopolski. Stal Ostrów to drużyna ekstraklasowa mająca w swoich szeregach wybitnych zawodników z koszykarskiej Europy.
czytaj więcejLegenda o Duchu Gór, znanym także jako Karkonosz lub Liczyrzepa, od wieków fascynuje mieszkańców i wędrowców przemierzających Karkonosze. Tajemniczy strażnik gór, czasem przyjazny, innym razem złośliwy, odgrywał kluczową rolę w miejscowych opowieściach. Wierzono, że Duch Gór potrafi przybierać różne postacie – od groźnego olbrzyma po niepozornego starca – i towarzyszyć wędrowcom, decydując o ich losie. Czuwał nad górami, będąc zarówno ich opiekunem, jak i surowym sędzią tych, którzy nie szanowali karkonoskiej przyrody. Potrafił także wpływać na pogodę przemieniając piękny słoneczny dzień w ulewny, burzowy i ciemny. Jego moc nie ograniczała się jednak tylko do szczytów i dzikich lasów. Również w Karpaczu, pośród miejskich uliczek i zakamarków, można znaleźć miejsca, które do dziś przywołują ducha tej potężnej, mitycznej postaci.
czytaj więcejPrzypominamy, że także dzisiaj (niedziela 22 września) w godz. 10.00-15.00 w busach oznaczonych logiem i napisem Urząd Miasta wszyscy Ci, którzy ucierpieli w trakcie powodzi będą mogli otrzymać niezbędne środki chemiczne, kosmetyczne oraz żywność.
czytaj więcej